Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 października 2015

46. DDOB #KONKURS

Cześć i czołem!


Dzisiejszy post związany jest z konkursem :) Stwierdzam, że raz się żyje i albo mi się uda, albo i nie, ale przynajmniej będę miała czyste sumienie, że spróbowałam ;) 

Trzy stylizacje, które miałam wybrać i wybrałam poniekąd wyrażają moją osobowość. KOLOROWĄ, SZALONĄ i jeszcze nie do końca ODKRYTĄ, nawet przeze mnie ;) Wybrane outfity, spośród wszystkich, które mam na blogu są jakoś... najbliższe memu sercu i tak patrząc na nie, cieszy mi się buzia przy tym w głowie pojawia się przyjemne uczucie radości :)

Bloguję z czystej przyjemności i zawsze podkreślam, że ubieram się tak JAK MI ODPOWIADA. Może nie pokazuję obecnych trendów, ale kto powiedział, że blogerka modowa musi je pokazywać ;) Ważny jest chyba, a raczej na pewno pomysł na siebie. Jeśli go mamy, to już połowa sukcesu! :)

Ale do rzeczy... :)




1.
Od zawsze lubiłam styl luzackiej dziewczyny i w nim czuję się najlepiej!








2.
Nawet w spódniczce musi być luz ;)







3.
 Uwielbiam trampki! Do tego piękne lato, kwiaty we włosach i zachód słońca... :)








To by było na tyle :) Mam nadzieję, że mój wybór zrobił na Was dobre wrażenie! :)

Buzi ;*

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, oddaje głosik na ddob :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się wszystkie stylizację , pytanko . Pysia kiedy przyjeżdżasz do
    Zawidowa??

    OdpowiedzUsuń