Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 lutego 2016

49. Kwiatkowski photography/ me

Cześć!

Jak już wspominałam na moim fanpage'u pora na porcję zdjęć, które zrobił mi Adi.

Sesja spontaniczna, w trakcie ferii, jak dla mnie udana. Jedyne na co mogę narzekać to zimno, które towarzyszyło nam nieustannie i nie zamierzało odpuścić, ale daliśmy radę.
Pora roku nie pozwala na wariacje w postaci przebieranek i zwiewnych sukieneczek (bardzo ubolewam), ale już mniej jak więcej do wiosny i wtedy zaskoczymy Was na pewno (mam nadzieję ;P)
Lubię z Nim zdjęcia, bo są takie wyraziste, głębokie i czasami mam wrażenie- z przekazem. Fakt, Facebook i inne strony, nawet tutaj nie oddają jakości zdjęcia, ale cóż, bądźmy wdzięczni za to co mamy.

Dzielę się nimi z Wami, bo zwyczajnie chcę się pochwalić :)

Mam nadzieję, że tak jak mi i Wam przypadną do gustu.

Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia z następnym postem :)










fot. Adrian Kwiatkowski

kurtka - River Island
chusta - Cropp
sweterek - no name
spodnie - h&m
buty 1 - Pull&bear
buty 2 :D - Adidas Original 
torebka - h&m

6 komentarzy:

  1. Zdjęcia maja bardzo fajna aurę i kolory w których są utrzymane.
    Wyszły rewelacyjne ! Śliczny szal *.**Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    mój blog --> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twojego bloga <3
    Zapraszam http://missemilyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :) Buty masz bez skarpetek czy nosisz niewidoczne stopki ? :) no i co sadzisz o panujacej modzie na odsłanianie kostek nawet zimą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę bardzo krótkie stopki ;) Nie odważyłabym się zimą chodzić bez skarpetek. Co myślę? Jak widać sama mam odkryte kostki, więc również "ta moda" zaraziła mnie. Szczerze, dużo bardziej podobają mi się odkryte, ale to dotyczy każdego indywidualnie ;)

      Usuń