Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 marca 2016

50. Stripes

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z wydaje mi się zwykłą stylizacją, choć coś w sobie mającą. Czerń i biel zawsze będzie ze sobą dobrze współgrać, a ja to taki dodatek z odrobiną czerwonej szminki ;) 
Ostatnio mam fazkę na maleńkie kuferkowe torebki, w taką też się zaopatrzyłam i praktycznie w ogóle się nie rozstajemy :) Wbrew pozorom mieści się w niej sporo, a na wieczorne wyjścia idealna :)

Ja czuję się w tym mega dobrze, a przecież o to w tym wszystkim chodzi :)
Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu :)

PS. Wszystkiego najlepszego chłopcy ;)










 fot. Braciak :*


kurtka - Sheinside
remoneska - H&M
bluzka - Bershka 
spodnie - Bershka
buty - Pull&Bear
torebka - Sinsay
łańcuszek - Apart

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz