Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 marca 2016

51. Flower Lady

Hej! 

Taka piękna pogoda dzisiaj była! Oby tak zostało, bo już mam dosyć zimna, śniegu i deszczu na przemian. Chociaż... jak będą upały pewnie też powiem, że mam dość ;P Taka tam przypadłość Polaków, wieczne narzekanie. Tak źle i tak nie dobrze ;)

Jednak uspokajam bo tutaj narzekania dzisiaj nie będzie :D

Ostatnio mam mało czasu, a to za sprawą pewnego projektu, którym mam nadzieję, niedługo się pochwalę. 
Dzisiaj jednak udało się wygospodarować godzinkę na zdjęcia, także zapraszam dalej! :)




W dzisiejszej stylizacji chciałam szczególnie wyróżnić koszulkę, którą mam na sobie. Dlaczego? Ponieważ jest spersonalizowana :) Zupełnie przypadkiem trafiłam na sklep XOXO Shop. Bez większego namysłu zdecydowałam się na zamówienie i jestem zachwycona!

Fajnie jest mieć coś swojego, podpisane imieniem, ksywką - po prostu sobą. Zakupiłam koszulkę, którą podpisałam ksywką z INSTAGRAMA #Ciunelita :) Akurat trafiłam na promkę, także wyszło bardzo tanio :D Dobrałam do tego opaskę z kwiatkami, która pasuje idealnie, czarne spodnie, skórę i w końcu ukochane trampki! <3 Niby nic, a jednak cieszy i w moim przekonaniu wygląda całkiem nieźle. 

Z resztą, oceńcie sami :) 


 










Na koniec z moim fotografem :) 
Edyta :)

bluzka - XOXO Shop <klik>
skóra - h&m
spodnie - h&m
buty - Converse
opaska - Sinsay 
okulary - Sinsay

 Lubię takie pogodne Opole :)

Buzi
P.

2 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie mnie zachwyciło *.* lecz reszta też jest cudowna <3
    Świetny pomysł na dodanie tak uroczej opaski do tej stylizacji ! Mega kotek na bluzce<3

    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń