Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 marca 2016

53. be my LILOU/ Opole

Przy okazji ostatnich zdjęć wybrałam się z Michałem na otwarcie nowego butiku Lilou w Opolu. Nie miałam pojęcia, że tworzą tak piękną i subtelną biżuterię.Teraz modny jest minimalizm, delikatne srebrne lub złote łańcuszki z zawieszką i to na tyle małą, że ledwo ją widać! Zdecydowanie lubię to i jestem przekonana, że przyciągnie nie jedną kobietkę, ba! nawet faceta! :) Dla Panów Lilou też coś ma ;)

Fajne jest to, że możliwe jest wygrawerowanie inicjału czy napisu, dzięki czemu biżuteria ta jest spersonalizowana i moim zdaniem ma jeszcze większą wartość.

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do odwiedzenia Lilou w Opolu, lub ich strony internetowej

Mówię Wam, na pewno znajdziecie coś dla siebie zwłaszcza, że ceny nie są wygórowane! 
Te wszystkie łańcuszki, spinki, kolczyki, pierścionki, zawieszki - prześliczne! ;)

Zapraszam na małą fotorelację :) 












fot. Michał Nowotniak


I jak podoba Wam się?

Buziaki,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz