Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 września 2015

44. White girl

Heloł!

Jak dobrze, że zdążyłam zrobić zdjęcia jeszcze jak była piękna pogoda ;)
Te anomalia mnie wykończą, ale nie smucimy :D

W stylizacji, którą zobaczycie niżej na zdjęciach postawiłam na biel, dopełniając całość oversizowym sweterkiem + dodatki oczywiście dobrane pod stylizacje, które moim zdaniem dopełniają całość tak, by było dobrze ;)

Jesień może jeszcze nie do końca, ale tuż tuż, dlatego też przy (jeszcze) słonecznej pogodzie takie jasne stylizacje moim zdaniem są dobrym pomysłem. Mi bardzo przypadły do gustu :)
Cóż, więcej nie będę pisała, najważniejsze zawarte w zdjęciach :) Trzymajcie się ciepło i do następnego wpisu tym razem z Opola :) Czas wracać na stare śmieci ;P

sweterek - h&m
bluzka - h&m
spodnie - cropp
buty - h&m
torebka - cropp
zegarek - cropp 



















Na koniec oczywiście z moim osobistym fotografem <3

Serwus!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz