Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 kwietnia 2016

54. Heels and I ;)

Siemaneczko!

Tym razem padło na Teatr Kochanowskiego i Kofeinę Foyer, którą niedawno otworzono. Zapewniam, że warto się tam wybrać bo jest to miejsce niezwykle klimatyczne, gdzie można fajnie spędzić czas z przyjaciółmi na pogaduchach.

Outfit nasunął mi się tuż przed wyjściem, kiedy to dowiedziałam się, gdzie idziemy :D Stwierdziłam, że jak Teatr to można sobie pozwolić na troszkę elegancji. W tym przypadku padło na szpilki i białą koszulę, ale żeby nie było aż tak elegancko dodałam bomberkę i spodnie z dziurami. Musi być akcent chłopczycy :D

Jak Wam się podoba? 
Mi bardzo! :)

Czekam na Was w komentarzach :)











Spokojnie, to nie ciąża, tak zdjęcie wyszło  :D




kolczyki - Tally Weijl
zegarek - Cropp
pasek - h&m
torebka - Atmosphere
buty - no name
koszula - C&A
bomberka - h&m
spodnie - Cropp


Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na mój fanpage i instagram :) 



Buziaki,
P.

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem zdjęcia są bardzo profesjonalne, a stylizacja bardzo Ci pasuje :*
    Zapraszam http://missemilyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jest ta bomberka! Chyba się na nią skuszę :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń