Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 sierpnia 2016

58. Wedding

Temat wesel wszystkim babeczkom jest dobrze znany. Sukienka, buty, makijaż, fryzura to elementy na które natychmiast zwracamy uwagę, takie z nas sroki! Mówi się, że pierwsze wejście jest najważniejsze, bo wszyscy patrzą, dlatego chcemy być najpiękniejsze, ale nie zapominajmy, że w tym dniu pierwsze skrzypce powinna grać Panna Młoda! (wystrzegajcie się białych sukienek :D)

Przyznam się Wam, że w momencie kiedy dowiedziałam się, że idę na wesele już wiedziałam jak będę wyglądała. Tuż przed, zupełnie nieświadoma, że w ogóle coś się szykuje kupiłam kiecę bo mi się spodobała. Ot, cała ja. Buty już miałam, torebkę też, został makijaż i fryzura. 

Zauważyłam, że kobietki często korzystają z usług makijażystek, fryzjerek. Nic w tym dziwnego, na wesela nie chodzi się codziennie. Wiąże się to jednak z kosztami, dlatego ja zdecydowałam się na profesjonalny makijaż z mniej profesjonalną fryzurą, bo zrobioną przez koleżankę, która fryzjerem nie jest. I wiecie co? Wcale nie wyglądałam gorzej z tym przepięknym dla mnie nieładem na głowie!:) Bardzo lubię klimat boho. Sukienka w której zdecydowałam się pójść, tak też mi się skojarzyła, dlatego nie musiałam być idealna. W tym klimacie artystyczny nieład jest wręcz wskazany a idealny to ja miałam makijaż i nic poza tym :D

Może zabrzmi to narcystycznie, ale w końcu poczułam się kobieco i pięknie. Nie ma co ściemniać, że makijaż nic nie daje. Gdy zobaczyłam siebie w lusterku nie mogłam uwierzyć, jak pomalowane oko zmienia wszystko, nawet samopoczucie xD Sukienka nie dość, że dziewczęca to bardzo komfortowa. Nie zastanawiałam się co chwilę, czy czasem nie widać mi pupy, bo tył jest troszkę dłuższy. Dodatkowym atutem jest to, że po praniu nie trzeba jej prasować. Jest idealna! Do całego zestawu dobrałam delikatne obcaski, minimalistyczną biżuterię i czułam się naprawdę fajnie :)


PS.
Dziękuję wszystkim za wspaniałą zabawę! Wybawiłam się świetnie, ba! Nawet złapałam bukiet Pani Młodej, także kto wie, kto wie... :D














makijaż - Paulina Leparowska <klik>
sukienka - fifi
torebka - cropp
buty - h&m
opaska - pepco
zegarek - Daniel Wellington
kolczyki - tally weijl

2 komentarze:

  1. WoW ! Kochana, naprawdę świetnie wyglądałaś na tym weselu. Stylizacja jest bajeczna, sama z chęcią bym się w taką ubrała. I ta fryzura. Rewelacja <3
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś świetnie :) Bardzo odważna kreacja jak na wesele :D
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń