Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 grudnia 2013

2. When I Look At You

Buuuu! 
Te dni składały się głównie ze spotkań integracyjnych i ogólnego szaleństwa.
Zaczynając od Sety: zabawa przednia, dawno się tak nie uśmiałam, a smerfowe wiadomości zapamiętam na długo. Szkoda tylko, że nie uwieczniliśmy tego na zdjęciach ;c
Radio- oj, dawno się tak nie naśpiewałam. 
Wiecie co? Jest to mega budujące. Przyjeżdżając tutaj nie znałam nikogo i nagle znajduje wokół siebie tylu ludzi, z którymi mogę pogadać, że nie jestem w stanie wymienić ich na palcach u rąk.
Studia studiami, już nie mówię nic na temat wejściówek i sesji która zbliża się tak wielkimi krokami, że zaczynam się bać! O.o Jeszcze się dobrze wolne nie zaczęło, a ja już myślę o tym ogromie obowiązków jakie na mnie czekają ;c MARNA EGZYSTENCJA STUDENTA ;c

KINO!! O taaaaaaaaaaaak! W końcu! Wybrałam się z popierdółką i Iloną na bajkę "Kraina Lodu"- kurcze, wiem, że to banalnie brzmi ;x Studentki poszły na bajkę, ale jarałam się jak głupia a już o płaczu nie wspomnę (ze śmiechu oczywiście).

Temat tabu: ŚWIĘTA. Tak, to już za 4 dni a ja mam za sobą już dwie WIGILIE! Dostałam również przedświąteczne prezenty za które bardzo dziękuję! :) Jutro wracam w rodzinne strony. Taaaaak bardzo daleko od moich wspaniałych współlokatorek!;c To brzmi dość dziwnie, ale nic nie dzieje się bez przyczyny ;>

Łapcie! 

czapera- sinsay !

Moje prezenty za które jeszcze raz bardzo dziękuję!

*.*

Kubek od Aninki <3 my fav

Z Katarzyną ;)

KINO= Olaaaaaaaaaaf ! + Gomółka <3

Najwspanialszy ksiądz gitarzysta :)

Szopka w DA :)

Moje kochane! :*

Kochani, na pewno nie pojawię się tutaj prędzej jak po świętach więc z tej okazji życzę Wam zdrowych spokojnych świąt! Aby te dni wypełniły Was ciepłem rodzinnym, które jest niezwykle ważne! Wspaniałych prezentów, uśmiechów i radości ! I pamiętajcie, ŚWIĘTA to nie tylko choinka i prezenty. Wykorzystajcie ten czas jak najlepiej w gronie ludzi, których kochacie.

Trzymajcie się ciepło, 
P.

Zostawiam Was po raz kolejny tym razem z moją ulubioną świąteczną piosenką.

All I Want Is You




2 komentarze: