Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 grudnia 2013

Ahoj po raz pierwszy !

To typowy blog lifestylowy. Będę publikowała, mówiąc kolokwialnie siebie, choć bardziej od strony codziennego życia. Uczelnia, warsztaty, praca, rodzina, znajomi, od czasu do czasu imprezy, hobby- tego możecie się tutaj spodziewać w postaci zdjęć ( których jestem fanatyczką xd).

Może najwyższy czas zacząć.
Od czwartku siedzę w domku, zamknięta w swoim pokoju bo dopadła mnie choroba (z wyjątkiem małej imprezy integracyjnej :D)
W podświadomości krzyczę, ale na zewnątrz tego nie widać. Choć nie raz już mówiłam, że najwyższa pora zacząć realizować swoje zamierzone cele to ciężko mi to przychodzi. Powtarzam sobie w głowie, że dopóki sama nie zawalczę o to czego tak na prawdę chcę nie będę miała nic, ale cholera! Ciężko samemu. Trzeba motywacji, porządnego kopa, być może kogoś kto da cenną wskazówkę.. sama nie wiem.
Kiedy siedzisz przez 3 dni w domu, w swoich czterech ścianach za dużo myśli kłębi się w tej głowie. Kiedyś denerwowało mnie to, że nie miałam na to czasu, dziś narzekam bo kiedy mogę spokojnie usiąść i pomyśleć to cholernie się boję (ale czego?). Ludzi nie powinnam, ale mają jednak na mnie zbyt duży wpływ. Kiedyś ktoś mi powiedział, że za dużo rzeczy wyolbrzymiam a to mój błąd. I choć wiem, że pora z tym skończyć to i tak nawet nie próbuję tego weryfikować bo nic się nie zmieni. Ja to ja, nadal uparta, obrażalska, wiecznie sfochana pani C. której nic nie idzie przetłumaczyć dopóki się sama nie przekona.

Kilka zdjęć z ostatniego wypadu z Aniną:





                     

                     czapka- sinsay,  bluzka- cropp, spodnie-h&m, trampki- new yorker



Może chcielibyście żebym o czymś napisała?
Co Was interesuje, co chcecie wiedzieć?

Tymczasem do usłyszenia :) 
Zostawiam Was z mega fajną piosenką akurat na takie wieczory.

http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs

Dobranoc *:

2 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada. :)) Dodawaj większe zdjęcia, bo troszkę małe są. :P Jak dodajesz posta i wrzucasz zdjęcia i klikasz na nie i dajesz "duże" bądź "bardzo duże" :)) No ale to chyba wiesz. :P

    OdpowiedzUsuń