Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 stycznia 2014

5. Pojawiam się i znikam

Witajcie. 
Nawet nie wiecie ile zbierałam się do napisania notki tutaj. W życiu każdego z Nas pojawiają się zakręty. Ja mam ich zdecydowanie za dużo. Nie wiem dlaczego, ale traktuje to jako przeznaczenie. Bóg doświadcza tylko dobrych ludzi i najwidoczniej w moim wypadku widzi w tym sens. Straciłam mojego jedynego starszego braciszka, ktory mnie wychowywał i sam starał się zapewnić nam jak najlepszy byt. Mogłabym pisać tak o NIM godzinami... Jedyne co mogę powiedzieć teraz to to, że czuję się tak jakby ktoś wyrwał mi pół serca i zabrał kawałek mnie. To idiotyczne, ale doceniasz drugą osobę wtedy gdy już jej nie ma i takie są pieprzone realia. Wierzę w to, że ze mną jest każdego dnia, każdą godzinę, minutę, sekundę. Jest moim prywatnym Aniołem Stróżem, który nie da zrobić mi krzywdy... Tyle tutaj wystarczy. Mogę jedynie powiedzieć, że do końca lutego pojawi się nowy track jeszcze bardziej osobisty niż PARADOKS. Tak już mam. Najgorsze momenty w życiu sprawiają, że potrafię w 10 min wylać to co siedzi we mnie a chyba takie kawałki sa najlepsze. Co o tym sądzicie?

Mówiąc o zwykłym życiu codziennym warto wspomnieć o moich dość częstych (teraz) podróżach do domu. Siła jaką daje mi rodzina jest nie do opisania. Walczcie o dobre relacje z bliskimi, bo to jest (mówiąc kolokwialnie) najlepsza deska ratunku. Nic Wam nie da większej siły jak bliskość i miłość osób które Was kochają. Wiem co mówię.

100- jej opisać się słowami nie da. Było pięknie. Cieszę się, że na nią poszłam (mimo spekulacji zawistnych ludzi). Jak to mama mówi "każdy jest kowalem swojego losu" więc nie rozumiem o co ten cały szum. Kochani, jak sobie pościelę tak się wyśpię a Wam kij do tego przy kim! Także pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że się w końcu zamkniecie.

Dzisiaj spędziłam cały dzień we Wrocławiu. Oczywiście nie obyło się bez chodzenia po sklepach, także w zdjęciach pokażę Wam moje nowe nabytki. PRZECENY SĄ OGROMNE! 

Trzymam się bo mam dla kogo. Wszystko teraz dla Niego. 

Z Kasią <3




Pozdrawiam Was dziewczyny ! Buziaki!





Misie



Historia lubi się powtarzać choć trochę inaczej.


Najlepszy słodycz ever.

Nat wie co dobre!


Moje zdobycze



Upragnione. W końcu moje. JORDANY




Na koniec z małą refleksją.. 
Walczcie do końca o ludzi których kochacie i mówcie im o swoich uczuciach
Nie dajcie im odejść w niewiedzy.
Nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę, bo tak jak ja nie zdążycie.
Trzymajcie się ciepło.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz