Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 marca 2014

11. Dreams come true

Siemka! :)
Dzisiaj mam bardzo dobry humor :D W końcu się wyspałam i odpoczęłam po tygodniu mega wielkich wrażeń :D 

W tamten weekend byłam w domku i jak zawsze starałam się maksymalnie wykorzystać ten czas. Niestety nie zawsze zdążę spotkać się ze wszystkimi, pogadać, gdzieś wyjść, ale cóż- coś za coś. Moim priorytetem jest rodzina. Pomyśleć, że wracam dopiero za miesiąc ;c Uwielbiam spędzać z nimi czas. Z racji tego, że była piękna pogoda byłam z Maksiem na rowerach ;) Mój mały szarlatan nie dał mi spokoju ;P 

Po powrocie, generalnie jazda zaczęła się w czwartek. ZGP czyli Zimowa Giełda Piosenki. W radiu jak i w TV było mnóstwo roboty. Wywiady z zespołami, cała relacja na żywo i generalnie mega zamieszanie :D Osobiście miałam przyjemność porozmawiać z Jarosławem Trelińskim (gitarzystą zespołu Raz Dwa Trzy). Wywiad przeprowadziłam około godziny 23! Tak, tak to nie żadna ściema ;)  
Sam koncert wywołał na mnie niesamowite wrażenie. Pierwsze dźwięki i wokal Adama Nowaka doprowadziły mnie do łez. Prawdziwość i świadomość tego co śpiewa ujęła mnie mega mocno.

Wczoraj spełniłam swoje małe, wielkie marzenie. Byłam na koncercie PIHa. Oczywiście na jego występ zdążyłam nastawić się psychicznie (jak już wspominałam jest dla mnie ogromnym sentymentem), ale jak zobaczyłam u jego boku Jopela od razu w głowie miałam 75676476338 myśli. Bardzo lubię tego człowieka, a jego kawałek "Przypomnę Ci" już zawsze przywoła pewne wspomnienia. O prawdziwości i emocjach jakie przywołuje PIH nie będę mówiła. Myślę, że kto słucha jego muzyki doskonale o tym wie. Szkoda tylko, że takie chwile przychodzą i odchodzą choć jak to mówią, mamy od tego pamięć  dzięki niej do tych chwil możemy wrócić :)

AAAAAA! Zapomniałam! Mój kawałek "Paradoks" dobił do 4 tys. wyświetleń! dziękuję  

http://instagram.com/medjordan

Seciszka :)

Wywiad z Jarosławem Trelińskim :)

RS <3

Z rąsi musi być :D

Pracujemy :D 

Z szefuńciem :D

 




Bezcenna pamiątka! 

Dzień kobiet :)

"Jesteś w porządku to stracisz, uwierz.
Chwal zawsze swoje, nigdy cudze..."

Kasia :)


Oficjalnie xD







Łapcie  ----->Radiowa Rodzinka filmik

To nie przypadek, że latamy w piżamach po radiu ;) Koniecznie musicie zobaczyć ;)
                                                           Moje 4 tys. Pyśka- Paradoks


Jopel- Przypomnę Ci

 

I na koniec kawałki, które w tym momencie towarzyszą mi każdego dnia :)

Pih-Ta noc


oraz
                                          Raz Dwa Trzy- Idź swoją drogą


Wiem, są dość skrajne aczkolwiek obydwa bardzo lubię.

Trzymajcie się :)
P. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz