Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 maja 2014

17. No time

Nie wiem nawet od czego zacząć. Dosłownie gonię za pędzącym czasem i nie nadążam. Umyka przez palce każdego dnia, a ja budzę się nagle mówiąc sama do siebie "Heloł? Gdzie ja jestem?!" Jak zawsze czas mam na wszystko tylko nie na naukę. W domu nie ma mnie już miesiąc a ja kombinuję co tu zrobić by było dobrze. Chodzi tutaj o mój nastrój, który potrafi się zmienić w przeciągu kilku sekund. Tęsknię bardzo. Niestety już megaaaaaaaaa wielkimi krokami zbliża się sesja a co za tym idzie masa zaliczeń, kolokwiów etc. Jak sobie pomyślę, że już za miesiąc będę w domu to aż mnie ściska bo chciałabym aby to stało się już, teraz, w tej chwili. Oby egzaminy poszły pomyślnie, bo inaczej zamiast korzystać z wolnego, będę siedziała z nosem w książkach a tego bym bardzo nie chciała.

Cóż, może wypada powiedzieć coś na temat Piastonaliów, które były dla mnie mega wyzwaniem jak i wspaniałą zabawą. Dlaczego wyzwaniem? Musiałam stawić czoła swoim sentymentom przy wywiadzie z Pihem, co było bardzo trudne. Jak siedzisz koło swojego idola, to serio w głowie masz pełno myśli a jednocześnie nie wiesz co powiedzieć. Tak czy siak, kolejne spełnione marzenie. NASZE marzenie.

Poza tym wspaniały koncert dał O.S.T.R Bardzo mnie do siebie przekonał. W ogóle ten dzień był wypełniony po brzegi hip-hopem a Ci co słuchają takiej muzyki na co dzień wiedzą co to znaczy. 
Wspaniali ludzie obok mnie tego dnia ... :) Czemu wszystko co piękne tak szybko się kończy?;c

Gdybym mogła to spakowałabym manatki już teraz, wsiadła w pociąg i pojechała do domu. Tam położyłabym się na trawie spoglądając w niebo, dziękując mimo wszystko za to co mam. Nawet za to, że mam za kim tęsknić mimo że to właśnie tęsknota najbardziej boli i wprawia mnie w zły humor. 

Już z górki. Pierwszy rok studiów prawie za mną. Szkoda tylko, że takim kosztem. 


PIH <3


Z Czeskim :)


Najważniejsza płyta ever. Nie miałam markera to musiał wystarczyć długopis... (4 długopisy ;P)

Strzeżcie się tej kartki xd

Gastro party xD Siema Szyszka!! :)

Smakołyki :D

Przyjść na chwilę do radia ... :D

Łódź ;)

Selfie w windzie ;D

:*



Dzięki Patrykowi zaczęłam chodzić w spódniczkach. Ja- wieczny dres.
Myślę, że nie jest najgorzej :D

Każdy człowiek, nawet najskromniejszy, zostawia ślad po sobie, jego życie zahacza o przeszłość i sięga w przyszłość.
Tęsknię bardzo.

NIE PŁACZ

Powiesz po wszystkim, gdy zamknie się powieka bliskich. Ból pomoże przetrwać z pióra atrament, bo tak jest w życiu masz dość go i płaczesz. Amen, na drugi dzień ono i tak toczy się dalej...


Zapraszam również do obejrzenia mojego reportażu o moim przyjacielu Tymku

REPORTAŻ



Trzymajcie się i za mnie kciuki.
Buziaki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz