Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 lipca 2014

20. Free time

Witam Was bardzo ciepło. Jak obiecałam, w końcu zabrałam się za skreślenie dla Was kilku zdań na temat rewelacyjnego tygodnia, który spędziłam w Rewalu. 
Pogoda dopisała. Zdecydowanie nie trzeba wyjeżdżać do ciepłych krajów by odpocząć i być opalonym. Polskie morze w zupełności wystarczyło :D Niemalże codziennie temperatura dochodziła do 30 stopni, plaża zatłoczona, wiecie tzw. "smażing, plażing", a w tle "Gotowana kukurydza, świeży popcorn, orzeszki w karmeluuu" :D Nie było czasu na nudę. 
Fantastycznie spędziłam czas z rodziną a to chyba najważniejsze :)























Przesyłam wakacyjne buziaki :*

1 komentarz:

  1. Przypadkiem weszłam na bloga i muszę powiedzieć że od stóp do głów jesteś przepiękna ;) I mówię to jako heteroseksualna kobieta. :D Pełen podziw! ;)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń