Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 lipca 2014

21. Mogę wszystko, nic nie muszę

Cześć kochani! :)
Pokażę Wam zdjęcia, na które poszłam wczoraj z Krysią. Zajęło nam to dosłownie 20 minut z zegarkiem na ręku przed najgorszą nawałnicą :D Prosta stylizacja, z resztą ja nigdy nie kombinuje. No może czasami xD Krysia ubrała się w to co chciała czyli też bez kombinacji- jak widać spódniczka, bluzka i trampki.  

Ostatnio zrobiłam sobie kilka dni przerwy od fejsa i telefonu. Wyłączyłam się totalnie na 5 dni. Potrzebowałam. Spędziłam bardzo fajnie weekend u boku osoby, która totalnie zawładnęła moim serduchem. Gdy stoi przed Tobą człowiek, który ma zaledwie kilkanaście lat i generalnie nie ma własnego miejsca na ziemi jesteś w stanie w ciągu bardzo krótkiego czasu przelać na niego tyle miłości ile tylko w sobie masz i pokochać tak mocno jak tylko potrafisz. To smutne, gdy patrzysz na taką istotkę, która ma niespożyty nadmiar energii i w każdym nawet najmniejszym szczególe dopatrujesz się z jej strony miłości a jedyne co możesz zrobić to ją przyjąć i odwzajemnić, ale nie możesz pomóc praktycznie. Przytoczę słowa mojej mamy- Pan Bóg doświadcza tylko ludzi dobrych, dlatego wierzę, że tak ma być.

















Ja:
spodenki: h&m
bluzka: h&m
kapelusz: h&m
trampki: deichmann

Krysia:
spódniczka: cubus
bluzka: nie pamiętam xd
buty: bazarek


Przesyłam buziaki z mega pozytywnym kawałkiem ;)



1 komentarz: