Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 marca 2015

34. Cool story bro

Dzisiaj inaczej niż zwykle. 
Chwilowe słońce pozwoliło mi na taki a nie inny outfit (ale dobre i to) :D
Przez sezonowe wyprzedaże zaopatrzyłam się w moje ulubione trampki i akurat dzisiaj stwierdziłam, "kiedy jak nie dziś" mam się w nich Wam pokazać xD Pogoda nas nie rozpieszcza. Dzisiaj w Opolu miało być 10 stopni a jest zimno jak cholera!!

Wracając do tematu. W takim zestawie czuję się bardzo dobrze. Nie wiem jak Wam podpasuje, ale cóż- mój blog, więc rządzi się moimi prawami :D haha

bluza- fesswybitnie
spódniczka- bershka
getry- avanti
vansy- mivo
bandama- no name
okulary- f&f










W nadchodzącym tygodniu jadę na kilka dni do domku. Postaram się coś naskrobać dla Was :)
Tymczasem przesyłam buziaki
;*

1 komentarz: