Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 marca 2015

37. Dragon helmet :D

Cześć i czołem! 
Kolejny post miał być w innej stylizacji, a jednak na dziś mam coś lepszego :)
Wszystko związane jest z materiałem odnoszącym się do nas- blogerek zajmujących się modą z Opola. Całość możecie zobaczyć tutaj: wiosenne trendy :) Stwierdziłam, że tą notką nawiążę do tego tematu + fantastyczne zdjęcia zrobiła mi Jagoda, dlatego tym bardziej nie mogłam Wam tego nie pokazać :D

Nie ukrywam, że jest mi bardzo miło być członkinią grupy blogerów. Od razu zaznaczam, że nie uważam się za nikogo lepszego. Na blogu pokazuję to co lubię nosić, a nie to co powinno się nosić. Nie podążam stricte za tym co najmodniejsze. Poza tym istotą tego bloga nie jest chwalenie się z każdym kolejnym wpisem czymś nowym, tylko umiejętność pochwalenia się tym co już posiadam w różnych stylizacjach. Możliwe, że nie zawsze mi to wychodzi, ale lubię to zdecydowanie.

Dzisiaj motywem przewodnim była krata i ogólnie dominująca czerń. 
Bardzo lubię prostotę jak już wcześniej wspominałam. Postanowiłam to rozjaśnić pudrowo różową szminką. W takich stylizacjach przecież nie chodzi o przekombinowanie, a umiejętność estetycznego połączenia.
Jest to jeden z moich ulubionych outfitów :)












kapelusz- h&m
koszula- no name
leginsy- tally weijl
torebka- h&m
buty- born2be

Jutro astronomiczna wiosna!! 
dlatego tym bardziej życzę Wam udanego weekendu :)

love

4 komentarze: