Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 marca 2015

36. I love Converse!

Przyznaję się bez bicia... jestem trampkoholiczką! Kolekcję moich butów zasiliły kolejne Conversy. Tym razem ich nie wygrałam, niestety. Zdecydowałam się na nie ze względu na to, że są mega wygodne i generalnie kocham, uwielbiam i ubóstwiam każde trampki. Połączyłam to ze spodniami z niskim stanem. Również je uwielbiam, ale mam świadomość tego, że do mojego wzrostu nie są odpowiednie i skracają nogi maksymalnie jak się da. Cóż, jak już mówiłam- noszę się w tym co lubię, o gustach się nie dyskutuje a mniejsza już nie będę ;)

Kilka dni temu dołączyłam do facebookowiej grupy opolskiej blogosfery. Miałam przyjemność zaznajomić się z ludźmi, którzy również piszą blogi (pozdrawiam! :D) W TVP Opole zrobiono o nas materiał mający na celu uświadomić ludzi, że jesteśmy, że tworzymy i chcemy się pokazywać!
Link: http://opole.tvp.pl/19266891/opolscy-blogerzy-postanowili-stworzyc-blogosfere -oczywiście zapraszam! 

Powracając do outfitu. Dupy może nie urywa, ale nie dodaje tutaj postów w tym celu ;) 

kurteczka- River Island
bluzka- h&m
spodnie- humör
trampki- Converse
okulary- f&f
zegarek- NewYorker
pasek- Cropp


















Jeżeli już tutaj jesteś daj znać w komentarzu czy Ci się podoba :) Może jest coś co chcecie wiedzieć, może pomysły na kolejny post? :)
Czekam!

Zapraszam na mój instagram!
 
Buziaki!! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz